Våre tjenesteområder
Vi tilbyr tjenester innen innvendig og utvendig maling, gulv og gulvrehabilitering, forsikring og epoxybelegg. Vårt erfarne team garanterer kvalitetsarbeid og pålitelige resultater i alle våre prosjekter. Velg oss for kvalitet og pålitelighet.
MALING
Når kvalitet og effektivitet går hånd i hånd
Våre erfarne malere utfører malerarbeid på alle typer bygg, både innvendig og utvendig. Vi håndterer små og store oppdrag samtidig ved hjelp av moderne maskinelt utstyr, gode miljøvennlige produkter og effektive arbeidsmetoder. Samarbeid med andre faggrupper er viktig for fremdrift og gjennomføring. Vi sikrer profesjonell utførelse og optimale resultater ved nøye planlegging og koordinering. Vi fokuserer på kvalitet og leverer det du forventer.
GULV
Ser du etter en solid løsning for ditt næringsbygg?
Vår ekspertise i gulvlegging garanterer slitesterke, estetiske og funksjonelle overflater tilpasset bedriftens behov. Med dyktige håndverkere og topp kvalitetsmaterialer sikrer vi en investering som varer. Velg det beste for din bedrifts gulv!.
EPOXYBELEGG, GULV FOR TØFT BRUK
Epoxy gulv krever god innsikt
Kvalitetsinvesteringer som gir langvarig avkastning er nøkkelen til bærekraftig vekst. Epoxygulv er en investering, og valget av riktig partner kan gjøre hele forskjellen. Vår ekspertise sikrer at underlaget er optimalt forberedt, at riktig type epoxy brukes, og at finishen er både slitesterk og estetisk tiltalende. Vi forstår viktigheten av tid og budsjett, og med vår erfarne bemanning og moderne utstyr, leverer vi effektivt, innenfor avtalt tidsramme og til konkurransedyktige priser.
GULVREHABILITERING
Fra slitt til “nytt”
Har du slitte og gamle vinyl eller linoleumsbelegg, tregulv, sportsgulv etc. som ikke er ødelagt bare mistet sin glans. Slike overflater kan vi renovere! I samarbeid med Dr.Schutz tilbyr vi markedsledende og bærekraftige renoveringløsninger som gir gulvet et fornyet utseende og langvarig beskyttelse.
FORSIKRING
Vår Ekspertise i Forsikringsskader - Din vei til rask gjenoppretting
Som en del av Håndverksgruppen håndterer vi et økende antall skadetilfeller hvert år. Vi påtar oss mange skadeoppdrag årlig, i tjeneste for forsikringsselskaper og firmaer som spesialiserer seg på skadesanering. Vårt samarbeid strekker seg til et mangfold av forsikringsselskaper, inkludert både markedsledere og mindre aktører.
Med vårt team av erfarne håndverkere, garanterer vi håndtering av hvert oppdrag med kompetanse og sikkerhet. Vårt mål er å arbeide hånd i hånd med forsikringsselskapene for å sikre kundens trygghet gjennom hele prosessen.
NÅR DU FÅR EN HÅNDVERKER I HUS
Som et resultat av håndverkerens virksomhet følger om man vil eller ei, en del støv, støy og rot.
Vår erfaring viser at med enkle tiltak kan vi redusere ubehag og minske risikoen for skader og gjenstander. Dette bringer glede tiil deg som kunde og til oss og våre dyktige håndverkere.
Tiltakene under sparer deg også for etterarbeid i form av renhold og vask.
Når du får en håndverker i hus:
Vi setter pris på å møte:
- At området er ryddet og forberedt for arbeid
- En riktig romtemperatur på arbeidsområdet
- Sørg for tilgjengelighet av nødvendig vann- og strømforsyning
- Gi tilgang til toalettfasiliteter for håndverkere
- Sikre trygg og forsvarlig transport av varer og utstyr til arbeidsstedet
Hva ønsker vi å oppnå sammen med dere:
- At jobben utføres etter avtale/tilbud
- At vi er høflige og imøtekommende
- At vi gjør deg oppmerksom på uforutsette forhold som vil få påvirkning på det endelige resultat
- At du som kunde blir så fornøyd, at det blir naturlig å ta kontakt med oss ved en senere anledning
Hva kan dere forvente:
- At jobben utføres i samsvar med avtale/tilbud
- At vi følger våre HMS- og kvalitetssikringsmtiner
- at du støy og rot" registrerer at håndverksarbeid pågår, til tross for at vi rydder og forsøker og gjøre skape minst mulig "ubehag"
- at vi gjør deg oppmerksom på uhell eller uforutsette problem eller tiltak som bør gjøres for optimalisering av det endelige resultat eller som får konsekvenser for fremdrift, ferdigstillelse eller pris
- at vi tar ansvar for at de underleverandører vi benytter, følger våre mål og standarder for service og kvalitet.
Hvilke praktiske tiltak bør du som kunde iverksette:
- rydde unna, fjerne./sikre/tildekke inventar, dekor- gienstander, gardiner som har begrensede muligheter for renhold
- uhell kan skje alle, fjern/sikre inventar og fjern gjenstander som er uerstattelige.
- tildekk gangvei fra inngang til det stedet håndverksarbeidet skal utføres med for eksempel gamle matter/plast eller lignende
- støv sniker seg til uønskede områder, tildekk elektriske artikler som TV eller annet og tilstøtende rom som ikke er påvirket av håndverksarbeidet.